duminică, 17 martie 2019

27




În câteva zile se face un an de când am scris ultima oară aici. 

Având în vedere faptul că ultima oară când s-a întâmplat acest lucru, împlineam 26 de ani, m-am gândit că este un moment bun pentru a reveni pe blogul meu. 

Mi-am recitit ultima postare înainte să scriu cuvintele astea și evident că m-am regăsit, dar m-am și surprins de faptul că am reușit să ma țin de promisiunea pe care mi-am făcut-o. 

În momentul acelei postări erau 8 luni de când venisem în această țară...Polonia. Ei bine, la 20 de luni din acel moment, mă simt cu adevărat împlinit. 

Ce am câștigat peste ce pierdusem.


Vorbeam despre faptul că am câștigat stabilitate printr-un job stabil, după câțiva ani de plimbări prin diverse țări și locuri, dar că a trebuit să îmi sacrific propria sănătate. Am reușit...din acel moment până în prezent, să mă întorc din drum și să recuperez ce a trebuit să sacrific. După aproximativ 2 ani de încercări...am scăpat de 60 de kg și am ieșit din obezitatea morbidă în care eram prizonier de mai mult de 5 ani. Am ajuns la 85 de kg, mi-am păstrat jobul stabil și am trecut printr-o perioadă de maturizare.

Scriu cuvintele astea aici pentru că vreau să le recitesc peste ani și să îmi regăsesc gândurile în legătură cu această schimbare majoră din viața mea. Pentru aproape 7 ani de zile, am dus o luptă constantă cu kg în plus, cu stări depresive, anxietate...cu demonii interiori. Dar cu sport intensiv practicat zilnic și, o atenție sporită la alimentație, am reușit să câștig într-un final. Am intrat într-o relație serioasă după mult timp și, pentru prima oară în foarte mulți ani mă simt fericit, mulțumit de ceea ce am reușit să realizez singur.

Mă simt puternic și realizez că numai eu singur am putut să mă aduc în punctul acesta. 

Realizez că numai noi putem să ne distrugem și putem să ne înălțăm. Nu există o rețetă secretă, o cale ascunsă știută numai de o mână de oameni aleși...există doar perseverență, răbdare și obsesie. 

Ce urmează


Voi continua să scriu pe acest blog, pentru acei doi-trei oameni care îl mai citesc cât și pentru mine desigur. Voi continua să scriu despre călătorii și despre alimentație, pentru că asta fac în prezent și, voi continua să o fac și în viitor. 


Mulțumesc tuturor celor care au crezut în mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Łódź